.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 5 mei 2016

weer groen...

Daar ben ik weer met een groen kaartje. Ik had er twee gemaakt voor de challenge op
cccdigicreations   met als thema Groen.....en hier is ze dan. Dit keer een digi van een andere sponsor nl SLSLines
Dir keer heb ik een elfje gekozen op een blad. Ik heb voor de versiering de mal van Marianne Design genomen en aan beide kanten geplakt. Daarnaast een bloemetje en wat vlindertjes.

Da bin ich schon wieder. Ich hatte 2 Karten gebastelt für dass Thema Grun bei der Challenge von
cccdigicreations. Diese digi ist von SLSLines.
Der Schablonen sind von Marianne Design.

kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer in deze groene kleurtjes...zooooo gaaf...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,

    eine wunderschöne monochrome Karte hast du gestaltet. Das Motiv super coloriert. Gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Geesje en die sigarenstengels vind ik geweldig, ik heb ze nog niet maar ooit hoop ik ze te hebben.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so beautiful. Gorgeous colouring of the image and such a lovely layout. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen